11 februari 2009

Tallin Here I Come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ni fatta?????
Jag ska med på den omtalade FITNESSRESAN till Tallin som går av stapeln imorn redan....................
Helene Ahlson ringde mig i eftermiddags när jag var på gymmet och frågade om JAG, lilla jag ville följa med?
En av tjejerna har blivit sjuk och då fick jag vara inhoppare.
Jag bara jublade på gymmet, självklart vill jag följa med.
Senast igår sa jag till Daniel, att Lina & Denice + några tjejer till skulle på fitnessresan till Tallin och att jag var avis, jag vill oxå åka....(ni kan tänka er mig med ledsna ögon och plutande läppar va, hihi)
Nu ska jag MED!!!!!

Jag ser fram emot denna underbart roliga resa med blandade känslor. Det ska bli skitkul att få träffa massa tjejer som troligtvis är lika galna som jag och vi ska träna, fotograferas, filmas, äta, umgås och inte nog med det....vi kommer att bo på ett spa!
Det första som skrämmer mig lite är att jag inte riktigt vet vad som kommer att hända, vad vi exakt kommer att göra, vad resan går ut på. Jag vill alltid ha full koll på allt.
Helene drog lite snabbt för mig på telefonen, jag får läsa informationen innan jag går och lägger mig ikväll....
För det andra så är jag ju verkligen ur form just nu:( Känner mig som en blek tjock padda.
Jag vet hur snygga och deffade de andra tjejerna är.

Jag sprang in förbi en salong på väg hem ifrån gymmet och passade på att spraytana mig.
Lite bättre än innan iallafall. Jag får göra det bästa sista minuten fixen som jag kan påverka iallafall.

Nu MÅSTE jag packa, jag hoppas att jag senare ikväll hinner svara på era kommentarer som jag har fått. Men just nu går packning och "uppladdning" inför morgondagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åhh vad kul för dig :) vem var det som blevv sjuk?

Millan sa...

Emma:
Det ska bli superkul!
jag tror att det var Therese som blev sjuk, jag är inte säker...

Sanna sa...

Hoppas att du får en underbar resa!

Millan sa...

Susann:
Vi har haft det underbart. Det har varit så otroligt givande och kul att lära känna dessa underbara människor som var med på resan. Millan