16 februari 2009

Äntligen hemma..


Sitter äntligen hemma i soffan och MÅSTE plugga på tentan som ska in imorn. Jag hade tänkt att göra klart tentan under resan men det fanns ingen tid över till nåt skolarbete kan jag lova, det var träning, fotagrafering, filmning, äta, mera foto o lite mera träning.

Vårt tidsschema var tajt från morgon till kväll med massa olika aktiviteter. Jag kan bara sammanfatta dena underbara FITNESSRESA som helt FANTASTISK.

Vi har haft såå jäkla kul tillsammmans allihopa. Vi var ett helt underbart tjejgäng med helt olika bakgrunder och kommer ifrån helt olika delar av Sverige men med ett gemesamt intresse, TRÄNING!


Tack allihopa för en superrolig resa.

Stort tack till Helene såklart som bjöd med mig på resan och som var vår coach under helgen och supertack till Gyula på LifePortalen som ligger bakom hela denna resa!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va kul vi haft gumman!! Så glad att jag fått lära känna dig å alla dom andra grymma tjejerna !!!!=)
I trip to remember for life=) eller hur!

Massor av kramar!

Anonym sa...

sett bilder från resan ni verkar ha haft det helt grymt underbart :).

Millan sa...

Denicé:
Vi har haft det såå otroligt skoj, det är bland de bästa resorna jag har varit iväg på! Att få vara med på en sån här resa är väl alla träningsintresserades dröm?! Hoppas vi ses snart.
Kramelikram!!!

Emma:
Japp, det har vi haft;o) Kram