20 februari 2009

Fredag

Hej på er alla helg suktande kompisar!
Imorse åt jag bland det godaste frukosten på mycket mycket länge:
Proteinpannkaka med kaffelatte smak och keso. Jag kan bara säga mumsfillibabba! Nu är det dax för lunch, jag har varit iväg och handlat de tre sista presenterna till kvällens kalas (Peter och Olivia). Jag var även förbi Proteinfabrikken (www.proteinfabrikken.se) och köpte lite bars till helgen, en ny vattenflaska till Sandra och nya duogrip till mig.
Jag såg att Lina Johansson hade såna nu i helgen i Tallin och jag blev lite nyfiken på dessa, de ska självklart invigas idag på gymmet.

Dagens lunch blev lite av varje som jag hittade i kylen= pytt i panna alá Millan; potatis, rödlök, grilladkyckling, skinka, champinjoner, sockerärter, ägg, rödbetor och keso. Gott.Sandra har gått över ifrån persikor efter träningen till söta små hallonplan.
Imorse var det katastrof, jag var så grymt trött, ville inte för nåt i världen gå upp ur sängen. Efter en timmes snozzande ålade jag mig upp ur sängen. Det blev 30 minuter morgonspinning med den nya Träningsguiden som kom i brevlådan i måndags. Mycket bra och inspirerande läsning.

Nu väntar träningskläderna på att få komma till gymmet där de känner sig som hemma;)
Idag står det bröst + triceps + cardio på programmet!


4 kommentarer:

Anonym sa...

hej

proteinkakan lät god
hur gör du den?

Millan sa...

Jen:
Jag lovar att en är jätte god! Titta på mitt senaste inlägg så har du mitt recept, lycka till! Kram

Lina Sirén sa...

Den ser ju ut som en swarzwaltzbakelse (eller hur sjutton det stavas...) Ååååhhh så gott!!!
Kram på dig sötis!

Millan sa...

Lina:
Ja vet, visst ser det mumsigt ut. Smaken påminnde inte riktigt om swartzwald men den var riktigt god.
Kram på dig!