07 februari 2009

Världens bästa dag.....igår!


Fina rosor som jag fick av Daniel igår



Igår var en såndär toppendag ni vet, när allt känns så underbart. När man bara går runt med ett smile på läpparna hela dagen.....

Dagen börjades med ett spinningpass, dusch, frukost och en timme framför spegeln. Jag hade några ärenden som jag var tvungen att fixa bla hämta ut varsin skaldjursplatau på Fiskmagasinet + köpa nybakat bröd ifrån Bagarboden (jag hade inte tid att baka eget). Eftersom Daniel går på diet nu och vi firade vår 7-årsdag igår så tänkte jag att skaldjur var den bästa tänkbara diet måltiden.


Vidare till PROTEINFABRIKKEN där jag käkade lunch och fikade tillsammans med alla underbara människor där. Innan jag åkte ifrån PROTEINFABRIKKEN passade jag på att handla på mig lite, för att fylla upp kyl och skafferi.
Gårdagens armpass tillsammans med Sandra gick skitbra, hon är så otroligt duktig för att inte ha tränat så länge. Hoppas du har nån träningsvärk idag...det borde du ha iaf;)

Kvällen blev mysig när jag kom hem, mängder av skaldjur, nybakat surdegsbröd och lite vin. Kvällen avslutades med Seven Pounds, en något anorlunda film, men det den var mycket gripande och jätte bra!

Hoppas ni all får en helt underbar fortsättning på helgen, min kan inte bli mer perfekt efter gårdagen!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Grattis till er båda från oss! Ser ut som en riktig toppendag =)
Vi såg också seven pounds igår, shit vad jag lipade i slutet! Sååå sorglig och fantastiskt bra film!

KRAM!

Anonym sa...

Grattis
Åren går väldigt fort.........
Daniel på diet,därför så blek?
Sköt om er
Puss o Kram

Millan sa...

Lina:
Tack snälla ni!!
Jag tycker inte att det behövs
några större ovationer för att fira, vi hade det jätte mysigt tillsammans hemma på tumanhand..... ;)
Kram!!!!

Millan sa...

Anonym:
Visst går det fort, åren bara springer iväg.
Vet inte om det är dieten som har satt sina spår på Daniels något bleka kropp, tror nog det är brist på soltimmar bara;)
Kram