17 februari 2009

Pics ifrån Fitnesresan


Klockan är massor, jag har suttit med tentan i hälsoekonomi i flera timmar och har äntligen mailat iväg den, puh. Jag hinner tyvärr inte skriva nåt längre inlägg just nu, jag vill bara dela med mig av några foton ifrån helgens resa till Tallin.

Första laddningen med mat ifrån buffén på båten över till Tallin

Lite informationsmöte och lära-känna-varandra övning;)
Första morgonen på båten i frukostmatsalen (vi är redan bästisar, eller hur Lina & Denice?)
Var ju tvungen att prova kläderna som vi fick ifrån http://www.casall.se/ tack vare underbara Anna!

Anna & Helene vid vår första frukost

Sofie & Bella smilar upp sig, trots en ganska tidig morgon

Alla våra kameror gick varma inne på gymmet, här har vi Denice in action.

Väl framme på vårt Spa Hotell i Tallin sprang timmarna bara iväg.

Lite godsaker på RIMI lockade inte oss som var på Fitnessresa.....

...ist blev det lite äpplen, päron, keso, hallon, cola zero

Denice och jag delade rum och vi såg till att göra det hemtrevligt med en gång, här har vi dukat upp med lite mellanmål;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ni ser ut att ha haft det superkul :).

Millan sa...

Emma:
Vi hade verkligen en toppen helg. Alla tjejer var underbara, vi hade jätte mysigt tillsammans. Kram

Anonym sa...

Hej Söta du...
Jag ser det som en självklarhet att vi i alla fall försöker få till en date..
Tack igen för att du var en av dem som gjorde min resa så värdefull och glädjefylld!!!
Big Hug/ Lübeck

Millan sa...

Anna:
Jag vet inte vad jag ska skriva, jag blev både rörd och jätte glad av din kommentar! Du är en av mina förebilder som jag ser upp till inom denna komplexa sport, och att jag fick den möjligheten att lära känna dig betyder mycket för mig. Vi måste få till en date nästa vecka!! Stor Kram