23 februari 2009

Fitnessresan

Är ni lika spända, nyfikna och förväntansfulla som jag är över bilderna och filmerna ifrån vår Fitnessresa till Tallin??????
Jag kan tänka mig det.

Vänta bara några dagar till så kommer bilderna på oss "supertjejer" publiceras på www.lifeportalen.se

De har haft lite strul med den nya sidan, men den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge!!!

Jag tror att bilderna kommer ligga ute på torsdag, jag meddelar så fort jag vet nåt mer.

Så länge får ni hålla tillgodo med mina bilder....

Våran grabb i gänget (Gyula) lyckade ganska bra med att uppvakta oss alla tjejer på Alla Hjärtans dag. Han hade fixat och styrt för oss....
....Varsin ros och champagne fick vi innan det bar iväg till en jätte mysig medeltida restaurang. Där vi fick sitta på träbänkar i en något mörk och dunken miljö. Riktigt cool miljö, jag har aldrig varit med om nån liknande restaurang tidigare.

Denna restaurang är väl värt ett besök om ni har vägarna förbi gamla stan i TallinTrots att det fanns meny på svenska så hade jag ingen aning om vad jag beställde, rökt filét mingion med tillbehör.... Det var så mörkt så jag såg inte hur maten såg ut på tallriken, men när blixten ifrån kameran lyste upp kunde jag se, hm, det ser inte så gott ut, jag vet, men det var otroligt gott
Det var fullsatt på alla tre våningar, och det fina folket, vi alltså;) fick självklart sitta högst upp
Anna och jag var de enda som vågade oss på vinet. Mycket sötare rödvin än jag är van vid, men det var riktigt gott. Det var smaksatt med kanel, anis och nån mer krydda som jag inte kommer ihåg nuVarför är vi tjejer så svaga för BRÖD????

Jag vet inte hur många bröd vi beställde in...fyra-fem st kanske? Men det var riktigt gott, kan man motstå när det kommer in varmt och nybakat och massa goda valnötter i?

Nopp, självklarrt inte, mumma

Detta vinskåp skulle jag vilja ha i mitt kök

Inga kommentarer: