19 februari 2009

Tallin -09

Jag tänkte nu ta och försöka sammanfatta och lägga upp yttligare lite bilder ifrån min fantastiska helg tillsammans med ett gäng helt underbara tjejer + Gyula såklart på Kalev Spa i Tallin.

Vi bodde på ett jätte stort och fint spa hotell med massa olika alternativ och behandlingar.
Vårat tidsschema var fullt varje dag vilket inte gav nåt utrymme för en endaste behandling;(
Det var till o från fotograferingar, satt en del och väntade på min tur att fotas/filmas, vi var alla även "skalman" människor, när klockan ringde efter tre timmar var det dax för mellis eller mat. Det var skönt att alla var lika dana, inte bara jag som ville fylla på förrådena.... När vi väl fick en liten lucka i schemat prioriterade vi oftast att träna vår egen träning, vi var även delaktiga under de andra tjejernas fotograferingar i gymmet. En lite powernap hann vi med oxå, eller hur Denice;)?

Sängen som jag delade tillsammans med Denice;)

Vår dusch och toa
Första lunchen på hotellet. Vi serverades trerätters varje lunch, lyxigt värre.
Denice, Anna, Lina
Sallad till förrätt
Konferens i korridoren=)
Lina får en genomgång av Gyula om hur fotograferingen ska gå till
Jag är laddad inför helgen första gympass.....

...som blev ben tillsammans med Denice och Helene
Anna bjöd på ett improviserat dansnummer

Lina pumpade axlar

Efetr ett hårt och härligt pass smakade det gott med en proteindrink
Skål

Lina & Helene går på diet och bestämmde sig att ge sig ut på en prommis efter middagen genom Tallis mörka gator.
Jag är inte sen att hänga på när det är dax för en powerwalk, trots att klockan var straxt efter 22.
Väl hemma innan det var dax att krypa ner under täcket var det dax att fylla på med lite protein.....
Kesellaröra med keso, funlight och hallon, presic som hemma:0) Mumsigt.

5 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Heeej darling!
Är så himla glad att få lärt känna dig också! Supergo tjej är du Millan!
Hoppas vi ses snart igen!
Stor kram!

Millan sa...

Lina:
Hej sötnos! Om vi inte ses innan.....så ses vi i Varberg!
Det är bestämt nu, jag ska ner. Självklart kommer jag stå och hejja på dig, heja heja heja.
Puss o Kram

Lina Sirén sa...

Ååååhhh va roligt!!!
Bamsekram på dig!

Anonym sa...

Vaddå, sov ja mycke eller...; )
Hahahhahaha!!!
Miss u babe, hoppas på att komma till N-köping på K1-galan!

Millan sa...

Lina:
Kramis!

Denicé:
Nja, om jag säger att du tycker om att sova så ljuger jag väl inte iaf?
Vore så kul om du kunde komma nästa vecka, självklart får du bo hos oss om du behöver SOVA;)
Kraaam!