19 februari 2009

Bilder ifrån dagens arm + axelpass

Understället behövdes idag i de sex minus graderna.... Jag började med en powerwalk till gymmet. Jag hade sett fram emot denna prommis, men redan efter fem minuter fick jag problem med skenbenen. När jag har haft uppehåll ifrån promenaderna under en period och börjar lite för hårt så får jag sota ordentligt för det. Jag får som "knölar" på smalbenen som värker och gör jävulskt ont. Varje steg jag tar smärtar något så hemskt att jag inte kan förklara det. Jag hade inte så många val än att bita ihop och försöka att inte tänka på det och knalla vidare mot stan. Det blev inget tidsrekord idag utan de fem km gjorde jag på 40minuter. Helt okej iaf.

Idag stod det biceps + axlar & lite cardio på schemat.



Sandra var grym idag som vanligt
Man ska ha roligt när man tränar;o) Jag kan vara koncentrerad oxå
Det brast för Sandra oxå, det är kul när man kan träna, skratta & ha roligt tillsammans????man är inte snyggare än man gör sig
Kolla konturerna som börjar komma på Sandras axel!!!!!!
Med lite träning, så sitter tekniken perfekt...
Sandra började skriva träningsdagbok idag. Hon har sett de"stora grabbarna" göra det, och hon vill inte vara sämre;)
Ingen skönhet, men fastnar på bild gör jag iallafall;o)
Sandra körde sin egna stil, hon föredrog att köra en axel i taget

KRABBAN =0)
Efter ett bra pass så väntade 20 minuter på bandet med lutning för Sandra, medans jag trampade på steppmaskinen
Bra kämpat idag gumman!
Nu är det läggdax, imorn väntar ett gym pass, bröst + triceps. Ska försöka få till lite morgoncardio innan frullen oxå.
Ska iväg och fixa lite paket inför kalaset vi ska på imorn kväll, måste även städa av lite här hemma, måste förbi intersport och se om mina nya träningsskor har kommit hem...
Mitt puder är slut, efter att jag tappade det i golvet i Tallin, måste komma ihåg att köpa nytt imorn.
Det blir att skriva en lista innan jag går och lägger mig, på vad som måste hinnas göras imorn.
Nu är det dax för kesellaröra med jordgubbar och blåbär!
PUSS

6 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Såå härliga Ni är; mina tjejer!!
Det måste vara lite kul ibland, eller rätt ofta, att träna. Det är då man sporras o fortsätter, och ännu hårdare...Kram Mamma

Millan sa...

Mamma Fia:
Tack mamsen, du är bäst! Du kan tänka dig oss när vi springer runt som Piff & Puff på gymmet va? Puss & Kram!

Anonym sa...

Vi är jätte söta när vi knallar omkring där upp... jag gör allt Millis gör: dricker hon- så dricker jag, rycker hon- så rycker jag. Andas hon- så andas jag...
"Kling & Klang" (jag är den lilla tjocka av dom) pussss

Millan sa...

Anonyma Sandra:
Knäppskalle, du är väl knappast den tjocka av oss du är ju mer fit än någonsin nu. Jag är så stolt över dig, Puss!

sabina sa...

härlig blogg!

skitsnygg kropp!

Millan sa...

Sabina:
Tack snälla du, va gullig du är;) Millan