30 januari 2010

Äntligen LÖDAG

Hej mina darlings!
Mitt internet är ur funktion, så jag kan varken svara på era kommentarer eller skriva några inlägg.
Hörde att någon hade "haft sönder" en kabel i huset...hur nu det skulle kunna gå till, men men.
Ska försöka lösa det på något sett under morgondagen.
Nu är morgoncardion klar och mer än tajm för att göra mig iordning för snart ska vi åka över till Linköping till Tobbes NYÖPPNING av hans Kosttillskottsbutik mitt i centrala Linköping
Proteinbutiken!!!
Har öppet mellan 11-16 idag,
han har massor av bra erbjudanden och provsmak ;o)
Har ni inget för er så tycker jag att ni kan ta en dags utflykt till butiken, om inte annat så får ni träffa mig där, haha:)
Hej så länge!!

2 kommentarer:

Hank sa...

Adress till Proteinbutiken? :)

Millan sa...

Hank:
St:Larsgatan 32A
(tror jag att det är);)
Millan