01 januari 2010

Myspysdag i soffan

Idag har vi inte gjort många knop här hemma... är liiiite trött o tung i huvudet efter en hård o tuff nyårsatfon. :o) haha. Nae vars, så illa var det inte, men det blev XXX-antal glas med starkare dryck än Pepsi Max som slank ner... :D

Det var en skitrolig kväll, allt var super, sällskapet, maten, drickan, musiken, singstar, rubbet!! Idag har jag o Daniel bara slappat och legat i soffan o degat.

Mål nummer två idag:
För mig kebabrulle och Daniel nöjde sig med två big mac + en chees Daniel ligger fortfarande kvar i soffan och jag sitter framför datorn, det är nog det mest ansträngande jag har gjort idag, hahaha.
Lite mys kan man väl ha i sin ensamhet iaf?!
Vi hade nattgäster här i natt, söta Jannie & hennes pojkvän Micke som kom hit ifrån Stockholm igår för att fira nyåret tillsammans med oss. De var tvugna att åka hem tidigt (kl 11.20) idag vilket jag inte är avis på, två timmar i bil...:(
Jag kravlade mig iaf upp ur sängen vätskefylld, svullen, risig & ful och fixade iordning en liten frukostbuffé till dem innan de åkte.
Jag var sugen på att göra några american bluberrypanncakes till dem (och en o annan till mig själv oxå kanske, tihi), men suget att stå o fixa iordning dem försvann ganska snabbt.
När de hade åkt gick jag o la mig i gen o sov en dryg timme inan det var dax för att fixa frukost för andra gången, eller rättare sagt brunch.
Min brunch tallrik, ägg o räkor på en nygräddad ciabatta är aldrig fel;o)
Till Daniel gjorde jag iordning en liten bricka framför tvn..
Lite snittar som jag hade gjort till igår, som blev över blev smarriga munsbitar till frullen...
-skinka
-skagen
-lax

Imorgon får jag ta tag i livet igen!!!

2 kommentarer:

Satu sa...

Åh, snittarna såg tok goda ut! :)

Millan sa...

Satu:
mmmmm, de var yammmiii!!