12 januari 2010

Dagen D

Det har varit en skitbra dag idag, kan inte säga vad eller varför, det bara känns BRA!!! Jag älskar dessa dagar, önskar det fanns fler av dem.

Halva dagen tillbringade jag i Linköping på massa möten, BRA möten. Lite ensamt var det när jag satt ensam och käkade lunch på Chilli i Ikano huset bara, men maten var bra så det var ok;o)
Frukosten tog jag med mig och åt i bilen påvägen till Linköping imorse..
Keso med bär o nötter
Äntligen har jag fått tillbaka viljan, känslan, lusten o motivationen till träningen igen. Idag körde jag biceps + axlar + 30min cardio ett helt ok pass. Jag har grym träningsvärk i triceps o magen efter gårdagens träning, ganska skönt faktiskt. Har nästan glömt bort hur det känns;o)
Efter träningen tog jag en god drink, det var oxå ett tag sen jag fick njuta av den som belöning efter ett bra pass.
Jag tar ca 30g protein och 40g kolhydrater efter träningen.
30 g Whey Isolate & 40g Cell Max, anser jag vara en bra blandning för mig.
Min kvällsmat idag,
omelett med lite av varje.....
Nu ska jag få massage av Daniel!!!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Blandar du dina proteindrinkar med vatten eller mjölk? När rekommenderar du att man tar proteindrinkar? asså hur mycket "ska man träna" för att det ska vara "bra" att inta det efter träning?

Millan sa...

Rebecca:
Jag blandar alltid mina drinkar med vatten. Ibland kan jag göra en smoothie med sojamjölk till frukost, men för det mesta vatten.
Jag tycker att alla som tränar bör eller kan ta en drink efteråt. Förutsatt att man tar ut sig när man väl tränar och behöver återhämtning...
Lycka till! Millan