13 januari 2010

Helvete

Skit
Faan
Ahhhhhhhhwwwwwwwwwww
Skit skit skit
Förlåt mitt val av ord men...
Igår sken solen och mitt liv kändes underbart.
Idag är det som att jag står mitt i en solförmörkelse, jag kan lika gärna krypa ner o dra nåt gammalt över mig.
Hela mitt liv vändes idag upp och ner, vet inte vad jag ska göra...känns inte som om det finns någon vettig o bra lösning??!
Jag som mådde så bra och var så glad.
Måste ut, ut på stadens mörka gator och försöka få tankarna på något annat..

10 kommentarer:

Daniel sa...

Ja, inte fan var det roligt i alla fall! Vet inte vad det ska komma för gott ur det här, men vi fixar det älskling!

Puss!

AKP sa...

skulle kunna varit skrivit av mig ... EXAKT !

Anonym sa...

Känner som du, styrkekram!!!
/Tirre

Nina sa...

Tjollahopp Millis!
Du får jätte gärna ringa om du vill komma över på en kaffe eller bara ha en promenad-kompis!!!

Pöss på dig snygging! /Din granne Nina

ulrica sa...

Jag känner inte dig men jag känner mig själv... när man är mitt i helvetet är det svårt att se en ljusning.. MEN... allt helveta har ett slut o då blir det oftast bättre än innan man var där.. det skiter du i nu.. jag vet.. men håll ut!

Sanna sa...

Stackare, tänker på dig! Kämpa på! Kram!

Julia sa...

<3

Sashli sa...

Hoppas att allt ordnar sig gumman.
Skickar kramar !

Mamma Fia sa...

Min älskade unge...med din vilja,styrka o energi ordnar det sig. Du ger ju aldrig upp och Mamsen står alltid bakom,framför och brevid dig.

Älskar Dig / Puss

Millan sa...

Jag säger bara TACK TACK TACK för era stöttande ord och kommentarer. Det värmer gott att jag har så många vänner som bryr sig, trots att ni inte vet vad det handlar om...Puss på er!!