02 januari 2010

Göteborg 2009

Jag satt o tittade igenom en massa bilder ifrån året som har gått och insåg att jag inte har publicerat så mycket bilder ifrån Lucia pokalen... Här kommer några som är tagna på kvällen efter tävlingen.
Middag på restaurang tillsammans med familjen på kvällen; kött, sås och stekt potatis!!!
+ Ett glas vin!

Efter middagen gick vi in på Lisebersmarknaden och bara myste...

Efter 20 veckors diet utan något fläskkött kunde jag inte hålla känslor och begär tillbaka längre....jag vill ha SKINKA!
Alla behöver vi lite kärlek!
Nio veckor utan någon "fridag" och inget godis skulle göra vem som helst galen, eller?
Mumsigt polkate
En liten sn-pp i choklad kanske?? :D Självklart köpte jag en i "varje färg";o)
Jag var som ett barn inne i godisaffären
Glögg & minidonuts tillsammans med mamma, Sandra & Patzi avslutade en mysig och skitrolig dag i Göteborg

3 kommentarer:

Thierry (Topmusclefeminin) sa...

Happy New Year Camilla!!!

I found your blog, really cool. (i have typen, cool)

Would you be happy, or would you like have your profile on my homepage.
I would be happy, to add You.

Best Regards
Thierry

Anonym sa...

Hejsan! Måste bara fråga varför du inte ätit fläskkött under din diet? Mvh Malin

Millan sa...

Thierry:
Happy new year to you too. I´m glad that you like my blog and of course you can put my profile on your homepage if you want.
//Millan

Malin:
Det är abolut inget fel i att att vissa typer av fläskkött, tex så är fläskfilé en jätte bra o mager proteinkälla. Men i mitt fall i just denna diet så "ingick" inte någon form av fläskkött. Jag tog ju hjälp av en kille som la upp ett kostschema åt mig under dieten och han ansåg att jag skulle få mina aminosyror (det är olika aminosyror med olika proteinsyntéser i olika livsmedel)Jag åt mitt protein ifrån fisk, skaldjur, nöt, fågel och ägg.
Kram Millan