01 januari 2010

Paparzzi

Det gick snabba rykten om att en fitnessbrutta sprang runt i kortkort vid tolvslaget och drack skumpa....
det tog inte många minuter tills paparazzi fotograferna flockades runt....
MIG!!!
Hahaha
Man får ta alla tillfällen som ges för lite träning, lite bicepscurl med ställningen till champagnekylaren funkade perfekt;o)
ehhh, flaskorna låg lika bra i snön som i den nyinköpta kylaren..
För tre år sedan vid denna tidpunkt friade jag till denna underbara prins.
Jag älskar DIG Daniel!

3 kommentarer:

Maria sa...

Hej Millan! hehe jag har nog lyckats mailbomba dig eftersom min mail är knäpp. Jag är ledsen för det =) Hoppas nya året kommer va fantastiskt. Här sitter man och njuter av proteinfluff som du tipsat om. MUMS!

KRAM

Suzan sa...

aww!!

Millan sa...

Maria:
Roligt att du gillar fluffet och Du, det ingen fara med min mail-inkorg, du får så gärna skicka mail till mig;o)
Kram