09 januari 2010

Orkade inte

skrapa bilrutorna förut. Det måste var bland det tråkigaste och mest tidsödande att göra...?

Jag gick ut till bilen när jag hade vaknat förut för att åka till affären för att köpa skinka och nybakat bröd, men det tog ju sån jäkla tid innan is o imman försvann så jag satt i bilen började bli gråhårig.

Jag gav upp, gick in igen o tog på mig ett par extra byxor, bytte skor, slängde upp ryggsäcken på ryggen o GICK i -15 grade ist. Det var en helt underbar prommenad, lagom kallt, solen sken och det var härligt att vakna till ute ist för på trampmaskinen.
Väl i affären köpte jag typ allt annat än bröd, fanns inget som lockade mina smaklökar, jag är ganska kräsen när det gäller bröd, måste vara mjukt, färskt o nybakat, annars kan det lika gärna vara:)
För första gången i historien (nästan iaf) gick Daniel upp före mig idag, han skulle med Tobbe till Linköping och fixa iordning hans nya butikslokal. Jag passade på att sova tills jag vaknade av mig själv, klockan blev drygt 10. Det händer inte ofta att jag inte sätter klockan på helgen. Det värsta jag vet är att ligga o sova bort halva förmiddagen.

Jag ska röja upp och städa lite innan Daniel kommer hem, sen ska jag till gymmet o rycka lite, får se om jag får med mig Daniel oxå;o)

4 kommentarer:

Emelie sa...

hej. såf att du är säljare för pf, vart kan man köpa pf kläder nånstans? kram

sara sa...

Är det den där butiken som ska öppna vid plaza ungefär? Jag är från linköping :)

Millan sa...

Emelie:
Vi säljer inga PF kläder, va det något särskillt du tänkte på? Några av våra återförsäljare runt om i Sverige säljer lite t-shirts med vår logga på. Du får kika runt & hålla ögonen öppna ifall du är intresserad av en sådan t-shirt.
Kram

Sara:
Jag vet inte vart Plaza ligger...?
Hans butik kommer ligga på St Larsgatan mitt emot Texas Long Horn.
Millan

Emelie sa...

okeej, jaa, jag och min kopmpis är intresserad av at köpa. tänäkte gå in i johans butik på olof palmes gata å kolla om han har :P