30 augusti 2008

Gillar inte ätardagar...

Jag sitter nu som vanligt vid köksbordet och har precis ätit upp min gröt och smoothie och ska straxt hoppa in i duschen. Om tre timmar ska jag jobba, jag jobbar lite extra då & då med att servera på bröllop, det ska skoj.
Jag gillar inte dagen efter en sk "ätardag", igår åt jag väl lite väl mkt skit, men framförallt så känns det som om magen töjs ut och att min lilla frukost inte mättar nåt särskillt idag:( Poof, så var det redan slut i skålen. Vi hade iallafall en jätte trevlig kväll med mycket mat och skratt.

Jag tog lite sovmorgon i morse innan jag hoppade upp och genomförde 50 min på trampmaskinen. Jag ska hinna fixa iordning lite matlådor som jag kan ha med mig idag. Måste säga att det känns lite konstigt att ta med sig mat till en stor restaurang där det finns obegränsat med mat... Men jag vet vad som brukar finnas och det är inte precis någon diet vänlig mat. Jag får göra det bästa av det, några protein shakes och en räksallad blir nog bra, kanske finns lite kyckling som jag kan äta av lite senare. Blir ju ganska många timmar som jag kommer att jobba, från 14.00 och fram till ???????

Hoppas ni får en fin dag i det underbara vädret idag!! Kram

Inga kommentarer: