19 augusti 2008

Oh my lord

Nu börjar jag hitta tillbaka till verkligheten igen. Jag har nu på morgonen varit ute i skogen och sprungit intervaller tilsammans med Tobbe. Shit va han är hård mot mig (oss) han kämpar på minst lika mycket som jag;) Det är otroligt skönt att ha nån som pushar en till det yttersta. Nu så här efteråt kan man lätt känna pice of cake, men när min ansträgnings astma ligger som en klump i bröst är det inte skönt att springa en extra rush. men jag är helt klart nöjd, det kommer att bli fler intervaller framöver....

Nu väntar min gröt & smoothie frukost sen bär det av ner till stan och hem till en underbar Lina. Det var jätte länge sen vi sågs nu så jag ser fram emot det massor, det ska bli mysigt!

I eftermiddag blir det rygg + triceps + lite cardio såklart.
Gårdagens gympassgick jätte bra, jag körde ben tillsammans med Daniel. Visst är det roligt att träna ihop med någon och framförallt tillsammans med min älskling, men jag föredrar nog att köra mitt race ensam. Ibland kan det vara bra för motivationen och att pusha varandra lite extra men, jag trivs bäst med ipoden i örat med hög dunkande musik, då kan jag riktigt gå in i mig själv och fokucera.

Nu är det frulle som jag ska fokucera på :)


Gårdagens storkok. Kycklingwook med massor av grönsaker. Starkt och gott.

Veckans lunchlådor är laddade i kylen. Skönt att veta att maten är klar, bara ta ut en låda och värma!

Inga kommentarer: