03 augusti 2008

Är jag beroende???


På två veckor har jag druckit 40 liter saft. Är det farligt? Jag har fått smak för funlight, det är läskande och jätte gott. Jag avskyr läsk, det svider i tänderna och smakar bara sött och sliskigt, men funlight, det är nåt aldeles extra;) Under dessa senaste 14 dagar har jag provat Appear, Cassis noir, Peach passion & Starfruit, appear är min stora favorit. Supergott att blanda i kesella oxå.
Detta blir mitt sista inlägg på en dryg vecka, som jag skrev igår så kommer inte jag ha tillgång till internet under veckan som vi är i Göteborg.
Så fort jag kommer hem och får möjlighet skriver jag igen.
Igår gav jag mig på ett rygg pass, trots att jag har ont i ryggen fortfarande. Jag körde väldigt försiktigt, det var skönt att köra ett pass iaf, jag avslutade med 30 minuter på crossen.
Under Göteborgsveckan ska vi träna så mycket som möjligt på Pyraminden. Vi ses igen om en vecka. Nu ska jag fixa iordning lite måtlådor som vi ska ha med oss på resan, båten ifrån Visby går vid 17 och vi är inte framme i Göteborg förrens vid 24, så lite mat måste vi få i oss.
Puss & Kram!!!

3 kommentarer:

Cizzi sa...

oj jäklar vad saft! =) Kommer knappt ihåg när jag drack saft senast. Kanske ska köpa hem en flarra =)

Unknown sa...

40l är fan rätt bra jobbat. Du borde kunna säkerställa att du får i dig vätskan du behöver iaf :P

http://robinm.blogg.se

Millan sa...

Cizzi: Visst var det 100 år sen man drack saft, men det är riktigt gott, prova appear;) Kram!!

Robin: Visst är det bra kämpat;) I Göteborg fick jag i mig yttligare 10 liter :0) Jag ska titta in på din blogg. Kram!!