14 augusti 2008

Tröttis

Är nu lite trött, kl är 23.30 och det är absolut läggdax jag ska bara skriva några rader innan jag ska krama kudden. Idag började jag kl 12, vilket gjorde att jag hann träna innan jobbet. Jag körde armar, supersetade vilket jag brukar göra ibland för att variera mig. Fyra övningar på biceps resp. triceps blev det. Jag körde pyramid set, jag gillar att köra så ibland. Det blev 15 minuter riktigt tung intervall på trampmaskinen efteråt.
Idag har jag inte varit riktig hungrig, självklart är jag "vanligt hungrig" men jag borde känna ett ännu högre sug eftersom jag ligger ganska lågt i kcal. Det är väl förvisso bra att jag inte är så hungrig, men lite underligt.
Sen i måndags har jag gått ner 0,6 kg. Visst är det bara vatten, men det är roligt och motiverande när vågen pekar neråt iaf. Nu ska jag mumsa i mig lite kesella med appear såklart innan jag tvättar av mig sminket och kryper ner under täcket!!!
Dagens kvällsmat; kyckling, keso, tomat & ruccula

Så här fin blev jag efter två timmar i uva lampan;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Funlight med äpplepäron är helt klart min favorit också :)

Millan sa...

Emelie: I know, den är bäst. =0) Kram!!