02 augusti 2008

Lördags frukost



Nu sitter jag med lördagsfrukosten framför mig och läser alla mina favorit bloggar, visst är det mysigt att äta frukost framför datorn? Det känns som om jag äter frukost tillsammans med er alla;) Om en timme ska jag iväg till gymmet för ett sista pass här på Gotland för imorn åker vi vidare till Göteborg! Tyvärr så kommer jag inte kunna blogga någonting under Göteborgsveckan, för killen som vi ska bo hos har inte internet.

Igår blev det som planerat, morgonpromenad 60 minuter och efter en heldag på vattenlandet var jag så trött att jag helst ville gå och lägga mig, men en koffeintablett och lite mellis så var jag redo för ett armpass på gymmet. Det blev ett super bra pass, jag är jätte nöjd. Igår kväll grillade tigerräkor och åt wookad broccoli, sockerärtor, champinjoner, lök och räddissor till, underbart gott.

Vi var och shoppade lite i veckan, detta fick jag med mig hem.




Ny träningsskor, hopprep & en golfhandske till Daniel
De var inte de snyggaste skorna jag har sett, men otroligt sköna, känns som om man inte har några skor på sig.
Handlade på mig lite kryddor till min kommande diet mat och även två téer.
Nu är det gymdax, jag ska försöka få lite tid vid datorn ikväll;)

Inga kommentarer: