21 december 2009

80% silikon på partyt :D

Min fina o söta vän Erica var en av tjejerna på min tjejkväll som jag hade förra helgen.
Mat, dryck o mass skratt. Min lilla buffé, den kalla delen...
De 3-4 varma rätterna stod på ugnen
Efter maten hade vi chokladprovning...vi satte poäng på smaken och gissade vilket märke/sort det var på varje bit.Den kan inte ha varit så god;o)Full koncentration, när det gäller choklad måste man ta det seriöst och noggrant.
mmmmmmmMarabou gick självklart som segrare ur denna tävling!
Som ett litet brake mellan allt ätande o drickande fick det en ordlek att klura på, förlåt om jag säger dettta.... men det är inga genin jag umgås med. De var inte särskillt bra på att bilda julord av massa bokstäver...här har jag facit Som en liten julig känsla så ordnade jag GLÖGG PROVNING. Jag hade köpt 4 olika glögg sorter/smaker och så gjorde vi blind test på dem. Vad de smakade och vilken som var godast.Det var väldigt blandade meningar om vilken som var godast. Det var mycket jämnare med chokladen, här var det mycket tycke o smak!
hmmm, vad smakar den här glöggen? Malin sitter o funderar djupt
Finns det några snälla brudar här??
Jaaaa, såklart!
Jag hade tänkt att anordna fiskdamm, men hade lite svårt att få upp ett lakan o fixa spö mm, så jag fick dela ut på det ganla hederliga settet, by my self!
Julklapp till alla + en "godispåse"
Jag hade bakat o fixat 7 sortes kakor (vuxenpoäng på hög nivå;)
När klockan blev strax efter 24 skulle Malin hem, Nina hade redan gått hem, Sandra skulle ner på stan och jag o Erica åkte hem till Ericas hus där grabbarna hade grabbkväll.
En något trött och kanske inte freshaste Erica hade jag i knät påväg hem till henne
Svart taxi?? Nej det är bara en snögubbe som skjutsar oss till nästa party..
Dessa tre fulingar bjöd ner mig o Erica i poolen, vi kunde inte annat än att springa in o ta på oss bikinin o hoppa i...
Ehhh, vad är Tobbe ute efter???
Så underbart skönt o mysigt det är att ligga ute o bubbla. Det var 10 minusgrader i luften och det snöade, samtidigt som vi låg o myste i just då 36 greder varmt. Det var 39 från början med efter 4-5 timmar så sjönk tempen ngr grader. Med lite vin i kroppen så var det riktigt najst.
3.15 hoppade vi upp och beställde taxi hem....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er