04 december 2009

Uppdate ifrån Göteborg!!!!

Jag är nu äntligen framme på hotellet. Hela team Proteinfabrikken bor på Hotell Panorama. Skönt att vara nära inregistreringen som hålls på detta hotell ikväll (på våning 3).
Tidigare år har jag och Daniel alltid bott på Gothia Towers men iår åker jag med jobbet så då blir det att anpassa sig;o)

Åter igen: Jag är gift med VÄRLDENS BÄSTA & UNDERBARASTE MAN!!! Han gick upp kl 5 imorse för min skull,körde bilen ifrån Norrköping-Göteborg medans jag kunde ligga bredvid o sova. Nu är han ner på mässan och arbetar för fullt!! För att bygga ihop hela vår monter...det är BETYDLIGT MER jobb med det än vad man kan tro, och för att jag inte ska lyckas skada mig (..vilket händer så lätt.) och för att undvika att dra på mig allt för mkt vätska så jobbar han i "mitt ställe".
Jag gick en liten runda på hotellet för att se hur det ser ut dagtid...jag har bara sett hur skitigt och fullt av folk det är (förra året vid invägningen),
VET NI VAD JAG MÖTS AV??????
Fri fika!
Fri Glassmaskin....med strössel :o(
hmmm, smakar gör det nog allt..inga problem.

Titta så fint de har gjort åt oss alla Fitness o Byggare, ett eget litet uppvärmningsrum:o)
Perfekt till mig som just nu behöver äta lite. Jag är först ut!
Wow, en vinst som redan är klar den här helgen.. ;)
Här är korridoren som kommer vara smockfull av bruna och halvnakna människor om några timmar....åhh jag längtar efter lukten av riskakor och dream tan, det är nåt speciellt med den lukten, jag älskar den.
Disco hiss, jo just det, IDOL gänget bor här på hotellet oxå.
Jag har redan pratat med Anders Bagge(pratat på riktigt ;)) i frukostmatsalen och sett idolfinalisterna sitta och moffa i sig BRÖD!!
Lilla kylväskan är alltid med!

Broccoli, svamp + kyckling, inget salt utan massa vitlök, cayennepeppar, chilli, persilja och paprikapulver
Mätt o nöjd.
Nu ska jag sy lite på min svarta bikini, har ngr hakar kvar att fixa.Efter lite mat i magen kom lite ådror fram ;o)

Vi hörs kanske lite senare!

6 kommentarer:

LisaLove sa...

heja heja! grymt duktig hur DU varit. NJUT av DIN stund på secnen, kom ihåg vilken resa det varit och att du tagit dig hela lååånga ägen till scenen. Lycka till!!! WOHOOO!!!

Anonym sa...

LYCKA TILL!! Du kommer att äga scenen med din underbara karisma. Formen är ju helt kanon.. Massor av kramar Mia

Anonym sa...

Ännu en gång ett stort lycka till!!! alla på nordic hejar på dig!!!!Kram Linda

Anonym sa...

Hej
Hittade ingen mail adress till dig men kan du maila mig? skulle vilja fråga dig lite grejer.

anma84@hotmail.com

mvh Annelie

Anonym sa...

Lycka trill Puman! Du ser SJUKT bra ut!
Det här kommer gå mer än bra!!

Kram ifrån sandviken (sofi)

Sofia sa...

Hejjja Millan!! Åh jag håller tummarna för dig hade gärna varit där och hejjat, blev tyvärr ingen fitnessfestival för mig ;( Stort lycka till och hoppas du unnar dig något riktigt smarrigt när allt är klart, det är du SÅÅÅ VÄRD! //Sofia