11 december 2009

Jag mår illa

Jag är just nu hemkommen ifrån en jättetrevlig kväll tillsammans med min mamma o Johan, svärmor o svärfar + Daniel. Vi har tillbringat ett par timmar på LaMansion och MÄNGDER med mat.
Shit vad jag har ätit, aldeles för mycket...som vanligt när det är buffé. Två tallrikar med kallt..1/2 köttbulle, en tugga svampomelett var vad jagtog ifrån det varma och det var inte gott för fem öre. Men alla sillar o laxer och det kalla gotti gottiga bara sjöng ooooh lala...o lala i munnen.
Jag var inte särskillt sugen på desserterna heller, ostkaka-inte god, chokladmousse-inte god, pepparkakor-inte goda, chokladpraliner-?hallå katastrof, fanns bara en äcklig sort, lingon pannacotta-inte god, fruktröra-inte god, after eight-ok, mjuk pepparkaka-ok.
Och brukar jag älska sötsaker, men idag blev det inte mycket som jag gav några höga poäng inte.
En halv flaska vin hemma innan vi åkte fick jag i mig och nästan 2 glas till maten. Sen höll jag på att somna. Skulle gissa att jag gäspade typ 20 gånger, och då överdriver jag inte.
Ikväll var jag en riktig...
Min mage är hår, spänd och full av mat just nu, mår skit. Men jag får väl skylla mig själv.
Det är så äckligt när man är så mätt.
Jag har ju inte riktigt upplevt en sådan mättnad sedan tidigt i somras;o) Nu måste jag sätta igång med packningen, åker till Västerås imorgon efter frukost, vidare till Stockholm på söndag och Hasseludden för att sen sova över i Sthlm måndag-tisdag. Så packning i tre dagar samt lite presenter/julklappar till Min fantastiska coach Fredrik Carlsson..
Tack snälla
MAMMA
JOHAN
CARINA
PETER
DANIEL
för en jättetrevlig kväll!

2 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Tack själv sötnos, för en jättemysig kväll tillsammans, med mycket julmat, efterrätter och naturligtvis bästa sällskapet: Dig, Daniel och Carina &Peter.
Stora Kramen //Mamma

Millan sa...

Mamma:
PUss!!