08 december 2009

Lite blandade bilder ifrån söndagens FF

Mycket mat, godis, BRÖD & några glas vin i kroppen så mådde jag kalas dagen efter tävlingen!!!
Jag var som en väl uppskruvad Durasell kanin...full av energi!
Det var en härlig känsla som spred sig igenom kroppen under hela söndagen. Oj oj oj va farlig man kan se ut då..? ;o) Girlpower, gruppfoto innnan det var dax att hoppa upp på vår scen och showa inför en härlig publik....ni missade väl inte våra shower i vår monter hos PROTEINFABRIKKEN???
Tänkte väl det :D
Sakawan försöker lära mig en sidechest...heter det så?
Det gick väl sådär..
....jag är en tuff brud i lyx förpackning, jag är en tuff brud i snyggt fodral....
Jag lovar att skriva mer och lägga upp massor av bilder, bara jag får min kamera, den är just nu ute på villovägar.
Nu är det natti natttttiiiiiiiiiiiiii!

6 kommentarer:

Erica sa...

Du är så fin hjärtat, men så SMAL!
Men det ska vi snart ändra på, hihi;-) Nu får jag äntligen moffa med dig igen:-) Puss puss

Petra sa...

Såg dig på scen.
Vilken härlig form du är i! Det bokstavligen lös om dig! Ett grattis till dig!

Lina sa...

Hejsan.
Jag har läst din blogg ett tag och jag har snott x antal recept från dig som varit gudomliga.
Har tränat ett tag men har inte riktigt fått klart för mig hur man tränar styrka. Du kanske kan hjälpa mig med det? Ska man köra tungt med få reps eller lätt med många reps?

Tränar fotboll så behöver bli stark i kroppen :)

Mvh Lina

Sashli sa...

Hej tjejen!

Ville bara titta förbi och skriva några rader :)
Jätteskoj att byta några ord med dig och grattis till en härlig prestation!!

Massa kramar

mia sa...

hej, skulle man kunna få lite hjälp med kost och träning ? kan jag maila!!! ? din fysik ser grymt bra ut---- mvh mia

Lina Sirén sa...

Du är sååå skön vännen, en riktig pingla! En stooor puss och kram på dig gumman!