21 december 2009

Veckans +/-

Jag har infört en ny liten detalj här i bloggen. Veckans + & -
Jag kommer varje vecka plussa någott och ge ett minus till något annat.
Du kan se mitt + & - nedan på den vänstra sidan och även läsa min lilla förklaring till varför just dessa två är veckans +/-.
Roligt va? Hahaha, jätte;o)
Här kommer mitt första Plus & Minus
Vecka 52

Veckans +
Gojibär
De är helt otroligt goda, jag har dem till allt, frukost, mellis, nattmål, snack jag kan inte sluta knapra på dem, de är sååå goda!

Veckans -
För lite plats i kylen
Eller det kanske inte är kylen som är för liten, utan att jag har fyllt upp den aldeles för mycket så det inte går att få in en endaste tomat till. Eller i värstaste fall så ramlar något ut nästa gång jag öppnar..Jag vill ha större kyl!

Inga kommentarer: