10 december 2009

Bilder i det fria livet...

Ett STORT TACK till alla mina underbara vänner och familj, ni som fanns på plats och hejade på MIG, (jag hörde era rop ifrån läktaren,tihi) men även alla som jag vet satt hemma och höll sina tummar för mig. Utan ert stöd, uppmuntran och tålamod med mig under dennna långa diet och fram till tävlingsdagen...utan er vete fasen hur det hade gått??

Och min underbara PRINS Daniel, I LOVE YOU så mycket.
Jag är jätte glad och nöjd med tävlingen och min insats. Jag har kämpat på som fasen ifrån dag ett, det har inte varit en dans på rosor, det vet ni, men JAG GAV ALDRIG UPP!!!
Visst var kanske inte min placering den allra bästa, men jag är nöjd över att ha förbättrat mig ifrån förra årets tävling. Det var mitt största mål denna gång! I am Happy!

En bild tagen en stund efter att jag hade åkt ur tävlingen på lördagen, ni ser, inga sura miner där inte:o)På kvällen samlades hela min lilla familj för lite gemenskap och mat. Vitlöksbröd + tzatziki. Kött, potatis och bearnaissås var mååååååånader sedan. Inte äns på mina tidiga "fridagar" åt jag det, det var så gott! Ohhhhh vin, va gott. Det dracks en del i lördags, både direkt ur flaskan på Hotellrummet samt till maten, det har jag saknat. Det första jag åt när jag "åkte ur" var ett digestivekex....det var gottit. Sen tröck både jag o Denicé i oss en del av mina egenbakade Rocky Road...
Efter middagen, några timmar inne på Lissebergsmarknaden åkte jag o Daniel till Hotellet och drack lite mer vin, pepsi max och en härlig ciabatta med skinka och tomat. Det var helt otroligt gott. Jag är TORSK PÅ BRÖD!!!
Lite mys på rummet är ett måste...
Innan vi lämnade Göteborg på söndag kvällen efter att vi hade plockat ner HELA VÅR PROTEINFABRIKKEN monter var det dax för mat igen. Jag har saknat thai, så självklart blev det kyckling med cashewnötter. Tyvärr var det inte så gott som jag hade förväntat mig, snyft..men ok.
Man blir trött av att vänta på maten...
ÄNTLIGEN lite käk!



Sista bilden ifrån Göteborg...vi ses nästa år igen!
Tack snälla underbara vänner och familj för de fina och goda presenter som jag fick av er alla!!! Nu har jag godis så det räcker enda fram till påsk;o)

Massa mumsig choklad och nötter, precis som jag ville ha det. I Love It!!!Det ser ut som vi har varit bortresta i tre veckor...men det var endast tre dagar vi var hemifrån:)
Lite roliga bilder med ett lagom tryck i musklerna efter massa mat och choklad!!!!!!!!!!!!!! Lite trött efter en ganska turbulent och händelserik helg. klockan börjar här närma sig 00.30 och det är bara några timmar kvar tills det är dax att var apå jobbet igen.

Det kommer mer bilder ifrån tävlingen så snart min kamera har hittat hem...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men den stora frågan kvarstår, på vilken plats kom du? :)

ÄtaTränaKämpa sa...

Jag har inte läst din blogg tidigare, men hamnade här för någon dag sedan utav en slump och tyckte den verkad eintressant och sparade den. Det här inlägget gör mig ännu me rimponerad utav dig som person. Många osm tävlar, oavsett vilken gren, har svårt att vara nöjd med sin prestation om de inte har placerat sig/vunnit, så dte var så härligt att få läsa dte här inlägget som verkligen sprudlade av glädje och tillfredsställelse över din prestation! Det är så man blir bäst i slutändan!
Riktigt inspirerande :)

Millan sa...

ÄtaTränaKämpa:
Välkommen till mig & Mitt liv!! Roligt att du gillar min blogg.
Man kan inte gå runt och vara missnöjd över allt, jag gjorde så gott jag kunde och presterade mitt bästa. Sen kan man ju tycka o tänka massa nu i efterhand, jag skulle ha gjort si eller så. Men det är lätt att vara efterklok..Jag är Stolt & Nöjd över Mig o Min insats!!!!
Millan