20 december 2009

Yasuragi del 2

Dessa bilder tog vi ganska sent på kvällen och efter två flaskor vin....så vissa av bilderna vet jag inte varför vi tog dem eller vad vi faktiskt gör...;S
Här ville jag iaf demonstrera att tvn sitter grymt högt upp på väggen(jaja, jag vet att jag inte är så lång heller), observera även att sängarna är i golvnivå. Man sover ju bara på en madrass på golvet, så det finns inte en möjlghet att kunna ligga i sängen o titta på tv. Det gäller att smyga fram i korridorerna när alla andra ligger o sover..
Så jäkla underbart, kan ni tänka er att från det att vi checkade in på Yasuragi till att vi checkade ut så gick vi runt i bara denna särk och tofflor. Så soft o skönt!! Lite meditiation i farten
ehh, jag har aldrig varit något för den klassiska varianten...jag gör SOM JAG VILL!
På kvällen åt vi "Japansk Julmiddag"
Förrätts bufféDet första jag tittar in är vinlistan;o)Företten/rätternaVår egna kock som tillagade maten framför oss, det var spännande.....och grymt gott! Helt otroligt, jag skulle absolut kunna åka tillbaka bara för matens skull:DLite dessert, JAG tyckte inte att NÅT var gott... vad är det för fel?? ehh, lite mer hud en vanligt:)Självklart var datorn med och en kort uppdatering av bloggen var ett måste
ROSÈ!!!!

2 kommentarer:

sofia H sa...

Alltså ni är ju för mysiga tjejer!!!

Stor julkram från mig till er båda!!!

Millan sa...

Sofia:
Haha, vi är två flumma brudar som vägrar vara perfekta. Det vet du;o)
Vi bjuder på oss själva och visar bara våra rätta "jag".
Jag skickar en stor kram till dig oxå!