17 december 2009

Bilder ifrån Yasuragi

När orken är i botten just nu, orkar inte göra nånting så kan jag bjuda er på lite härliga bilder ifrån min o Denicé helg på Yasuragi spa. Det var en otroligt härlig upplevelse, så mysigt och framförallt så fick jag o Denicé massa tid till varandra och bara snacka skit och mysa. En riktig toppen helg helt enkelt!

Jag tog tåget upp till Västerås redan på lördagmorgon för att få tid till att träffa Fredrik en sväng och ge honom en julklapp och tacka honom för allt han har gjort för mig o stöttat mig under denna höst.
Det blev bara lugn o ro o mys på kvällen. Kex, ost, räkor, bröd och två flaskor vin....
På söndag fm gick tåget mot Sthlm och börjades med lunch på stan innan resan ut mot Hasseludden börjades. Ni kan ju tänka er två helt snurriga o galna brudar nere i tunnelbanan..jag har åkt tunnelbana typ 2 ggr tidigare.
När vi skulle byta i Slussen kom en kille fram o frågade: Var inte ni nere på Fitness Festivalen förra helgen?? Ehh joooo. Vi har visst satt oss på vissas hornhinnor....bara på gott hoppas jag, haha:)
Väl framme på Yasuragi började
myyyyys
lugn
o
roooo.
Det första vi gjrde var att sätta på oss våra Yukatan, tofflor och med håret i en knut. Nu var vi redo för SPA!
Här kommer lite bilder ifrån vår vistelse på Yasuragi. Kan inte garantera att bilderna kommer i ordning så som vi tog dem, de har hoppat runt lite här på bloggen;o)
Jag säger bara: Vi var mästare på sushi.Vi gick på sushiskola. Vi fick lära oss att göra egen sushi, och det bästa av allt. Vi fick äta upp ALLT. Jag har aldrig ätit så mycket sushi i hela mitt liv! Men oh my lord va gott det var
Bad och realax

I butiken passade Denicé på att kladda lite...
Man kan inte var seriös hela tiden....
Te o fruktstund
Bilder ifrån rummet
VARNING!!!! Känsliga tittare bör nu titta bort....Jag har en otroligt sexig baddräkt på mig..Otroligt mysigt, minusgrader i luften och rykande hett vatten i poolen Frukost...vi som älskar BRÖD!!

Utsikt ifrån vårt fönster. Viking Line båtarna gick utanför

2 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Guuud så härligt det ser ut!!! Inte alls avis på er, inte alls...hihi
Hoppas du mår bättre nu gumman!
Krya på dig kram!

Millan sa...

Lina:
mmmm, det var så mysigt!!!
Hoppas du får en härlig julledighet nu! KRAMAR