10 december 2009

FF 09

Jag kom på 11:e plats!!!
Av totalt 25 st snygga brudar. Jag är nöjd.
Placeringar kan man diskutera i all evighet, är det relevant och trovärdigt när EN domare ville ha mig på en 4:e plats och en ville ha mig på 15:e plats i SAMMA ROND! Vad är det för fel i en sådan domar jury??? Bland de bästa eller bland de sämsta, hallå?? Ska man skratta eller gråta?!
Det är egentligen skitsamma vilken placering man får, bara man är nöjd med sig själv och har vunnit över de mål man har satt upp för sig själv, och det gjorde jag i lördags.
Sen är det tyvärr så att "man" alltid diskuterar -vilken plats kom du på? 11:a är väl inte så mycket att skryta med, men JAG ÄR LYCKLIG OCH NÖJD ÄNDÅ!
Jag har fått så OTROLIGT MYCKET bra och fin feedback ifrån så många människor på tävligen. Både kända och okända för mig, dessa ord och komplimanger betyder så mycket mer för mig än några domar siffror.
Ni är fantastiska!!!
T A C K !!!

7 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Klart du ska va nöjd gumman, du är ju GRYYYM!!!
Pöss på dig!

sofia H sa...

Allts¨å gumman jag är sååå impad av dina förbättringar och din fysik och form är ju kanon!!!!
Lite fundersam att du inte gick vidare..
men nästa gång så tar vi dem hahaha:)
Så kul att träffa dig, Du är så go och glad!!
Kram

Millan sa...

Lina:
Du är ännu grymmare...eller så är vi grymmast ihop;)
Det var mysigt att vi fick chans att stå bredvid varandra på linen, och småprata lite under bedömningarna, trots att det är lite förbjudet ;o) så gäller det att ha ROLIGT, eller hur?!
Hälsa till Calle så mycket & trevlig helg!
Puss o kram!

Sofia:
TACK gumman!! Ja jag är jätte nöjd över mina framsteg och förbättringar ifrån förra året. Som jag skrev så är det alltid tråkigt med de spridda placeringarna...:( men men, så är denna sport uppbyggd.
Trelig helg gumman, pöss!

Anonym sa...

Jag tycker du såg skitbra ut :)// jeanette

Anonym sa...

Tycker också att du är grym! Jag har just börjat min resa och Ni (du, Lina Anna L mfl) är mina förebilder!!!
Knepigt att domarna tycker så olika, men tyvärr är det väl så... Olika tycke och smak..
Skulle så gärna vilja ha receptet på din "fluff".
/Tirre


Hälsn. Therese

junitjej sa...

Wow, vilken fin och vältränad kropp du har!! Det ligger mycket träning bakom den förstår jag.

Millan sa...

Jeanette:
Tack snälla!!!

Therese:
ooooh, tack snälla gumman! Vilka fina ord du gav mig där! Jag blir jätteglad när jag får höra att jag kan inspirera och vara en förebild för andra tjejer, då blir jag lycklig!
Stort lycka till till dig på din resa;o)
Fluffen kommer...
Kram

Junitjej:
hmm, ja en o annan timme har jag nog spenderat i gymmet;o)Tack!! Millan