10 december 2009

Nytt inlägg

Jag ska försöka få till ett inlägg med bilder och tankar om helgen som har varit.... Jag vet att jag har varit grymt dålig på att blogga de senaste dagarna, men jag har haft "vila ifrån datorn.."
Ska försöka ägna några minuter framför datorn ikväll, mellan matlagningen, skrubbningen och packningen....japp jag ska iväg över helgen igen....
Varför bara stanna hemma och göra ingenting när jag kan åka på SPA
tillsammans med min älskade vän Denicé ? ! !
Ses lite senare ikväll :D

3 kommentarer:

Martine sa...

Du var kjempe fin under helgens FF,tjejen! Gratulerer med flott prestasjon:-)
Og så mange fine bilder av deg!
Kram från Norge

malin sa...

Hej, jag hittar inte ditt svar. Vart är det någonstans ? =/ Kunde inte hitta det iallafall..

<3

Millan sa...

Martine:
Tack snälla!!!
Kram

Malin:
Jag svarade på din kommentar under din kommentar på det inlägget du skrev på...Millan