27 juli 2008

100 grader ute?!


Bilder ifrån dagens utflykt

Idag kan man inte klaga på att det inte är sommar...det är hur underbart som helst. Vi kom precis hem ifrån en dag med mkt sol & bad vid ett ställe som heter Blå Lagunen på norra Gotland. Jätte fint turkos färgat sötvatten, inga alger, fiskar eller sjögras. Vi uppskattade temperaturen till omkring 24 grader, för det var riktig skönt. Jag brukar vara lite kinkig, men jag badade tre gånger=)

Blå Lagunen

Snart är det dax för mellis, sen ska vi hinna med ett träningspass inan vi ska iväg till Daniels farmor på fika.

Trots semestern sämsta träningspass igår morse har jag fiiin träningsvärk i både triceps och biceps. Köra armar kl 10 är inte min favvo, jag hade tänkt att ta lite bilder men när jag både kände mig klen och ful fick det vara. Efter armarna var klara satt jag mig på en spinningcykel och trampade igenom ngr låtar för att sen ställa mig på crossen i 20 minuter. Daniel tog bilen hem och jag passade på att jogga de dryga två km hem, då var jag slut när jag kom hem, Skönt.




Daniel tog med mig till ett helt underbart ställe i onsags kväll; Högklint. Har ni inte varit där när ni har varit på Gotland måste ni dit nästa gång. Vi hade med oss kvällsmat upp och bara myste i solnedgången :x

Nu blir det kesellaröra med hallon & persika.

Imorgon blir det mys hela dagen, då firar vi våran bröllopsdag!!!

Ta hand om er, Puss!

Inga kommentarer: