13 juli 2008

Väl utnyttjade dagar.

Tänkte att jag skulle försöka att sammanfatta de senaste dagarna som jag inte har skrivit....


Torsdag,

Jag började med 30 min morgontramp sen cyklade jag ner till ett av Norrköpings mysigaste "sommarfik" Färgargården. Där träffade jag Lina, vi satt och pratade om allt möjligt men mest om kost, träning och min kommande tävling....


Snacka om att suktas.......;) Så mycket gott, och man får bara titta.
Efter några timmar på färgargården kom Kenna och mötte upp, då blev det några timmar i solen och uppladdning inför kvällens gympass.

Lunch, iform av pastasallad med räkor och kyckling, mums.

Fredag: Morgoncardio 30 minuter, jobb 10-19. När jag kom hem väntade dessa på mig... Jätte fina blommor av Daniel, jag blir alltid lika glad när jag får blommor. Snabb styling och vidare till Söderköping där vi hade bokat bord på La Uva kl 20. Hur gott är det inte med tapas??? Efter maten kom jag på den underbra idén att gå upp på Ramunderberget och titta på utsikten (+ att bränna nårga extra kalorier...)

Mycket fotriktiga promenadskor...

Igår Lördag, blev det 30 minters morgontramp, jobb, rygg + cardio 30 minuter. På kvällen bjöds det på grillat hos Nina & Tobbe, hur gott som helst!!!

Nu är det dax för några timmar på jobbet, sen blir det bröst, vader, mage + cardio.

Ha det bäst!!!

6 kommentarer:

Linda sa...

Vilka underbara blommor!! Man blir såå glad när dom bara står där en dag.. :) Ha en bra dag!! Kraaam

Millan sa...

Linda: Jag älskar blommor, och att få dem när man minst anar det är så underbart. Alla hjärtansdag eller födelsedagr i all ära, men en helt vanlig dag betyder så mycket mer. Kram!

Sara Broms sa...

hello snygging!! ja visst var han..=) hihi,undrens tid e inte förbi kanske..=) på torsdag ska vi på vandrings semester!=)de ska bli kul hihi=) puss puss!!

Millan sa...

Sara:Vandringssemester låter spännande, har han fått feber?? ;) skojja bara. Hoppas ni får några underbara dagar tillsammans. Puss!

Gustav sa...

Tja! Hittade precis hit! Trevlig blogg! Kämpa på med dieten och tävlingssatsningen!

Millan sa...

Gustav: Välkommen hit! Tack snälla. //Millan