17 juli 2008

Allt känns toppen!

Jag är så glad, pigg, lycklig idag. Allt känns toppen. Visst är dessa dagar underbara!!! Har precis kommit hem efter 47 minuters morgonpromenad i solen och sitter med frukosten och laddar inför en dag på jobbet.

Äntligen har jag fått igång min ipod som jag fick i födelsedagspresent (i maj) efter massa strul och krångel med olika program som skulle laddas hem, installeras och jag vet inte vad, kan jag nu digga loss ordentligt. Älskar att ha ny musik i lurarna.

Tack Tobbe & Nina för perfekt present.

Jag var tvungen att ha andra lurar än de man får med. Jag fick super bra in ear av Daniel, tack älskling:x

Igår efter jobbet blev det en snabbis på gymmet. Jag skulle träffa Malin för en fika så jag super setade biceps, fram/utsida axlar & 20 minuters cardio. Det gick jätte bra, det känns skönt när svetten bara rinner av och man är hellt slut i musklerna, härligt.

Idag väntar triceps + bröst.

Puss på er!!!

Inga kommentarer: