08 juli 2008

I am back!!!

Tjoho, idag är en underbar dag. Bortsett ifrån vädret så mår jag mycket bättre idag. Jag vaknade pigg (kanske lite överdrivet, men ett gott försök), glad och kände mig som jag brukar göra. Den gnälligan, negativa och trötta Millan var borta, gissa om jag kände en lättnad. =0)
Jag avstod ifrån morgon cardion idag för att vara på den säkra sidan. Det var riktigt roligt på jobbet idag oxå. Jag har gått och laddat hela dagen inför kvällen armpass och planerat vilka övningar jag skulle köra. Det är så otroligt kul att träna när man är laddad och fokuserad. Jag skuttade upp till gymmet med ett léende på läpparna och var redo för ett dunderpass. Och gissa om det gick bra??? Om det gjorde!!! Jag tog i, kämpade och svettades i takt med musiken. 90 underbara minuter senare satt jag på bussen hem (jag cyklar gärna inte till jobbet i spöregn) drack mitt protein och mumsade på mina ferrari bilar & persikor. Jag är jätte nöjd över dagens pass. Jag skulle köra biceps + triceps men gjorde lite omstruktureringar under passets gång. Jag får sån otrolig pump i underarmarna när jag kör biceps att jag vissa pass inte klarar av att köra både b+t. Jag valde därför att splitta på dem och körde mage ist. 4 övningar biceps och 3 övningar mage. Efter ett väl godkänt pass avslutade jag med 30 minuter intervaller på trampmaskinen. Bra kämpat Millan!!!

Imorn är jag ledig, då ska jag och Kenna åka till Vingåkers factory outlet och shoppa lite. Senare på kvällen ska grabbarna ut på golfbanan och då tänkte jag passa på att följa med och komma ut lite.

Jag ska försöka komma isäng lite skapligt ikväll, så jag kan köra ordentligt med cardio imorgon bitti.

Finns det något underbarare än jordgubbar??? Det är det bästa som finns, utan problem skulle jag kunna trycka i mig en liter nu ikväll, men den som väntar på nåt gott..... Jag äter ju inga kolhydrater på kvällarna, så det är bara att vänta... Jag längtar till min frukost imorn, då blir det massor av gubbar på gröten!

Natti natti :x

2 kommentarer:

Sara Broms sa...

Hej gumman! Skönt att du e tillbax hihi=)& du har troligtvis rätt:de finns inget bättre än jordgubbar!!=)hoppas du hittar massa kul i vingåker=) PUSS!!!//Sara

Millan sa...

Sara: Jag hittade en del på outleten faktiskt. Jag berättar mer imorn, jag orkar inte skriva nåt ikväll, är jätte trött.... Ha det bäst. Puuuss!!