11 juli 2008

Uderbar ledig onsdag

Sitter nu framför datorn en snabbis innan det är dax att åka ivåg till jobbet.
Jag har haft två underbara lediga dagar...
I onsdags blev det super skön morgonpromenad på 45 minuter. Efter frukosten åkte jag o Ken i väg till Vingåkers factory outlet. Jag blev lite besviken, hittade inte alls det jag hade hoppats på, shoppade lite kläder bara.

Mina första 3,5 timmar någonsin på en golfbana spenderades på onsdagkvällen. Daniel, Kenna & Tobbe spelade och jag följde med och fick lite motion på banan;) Det var hur underbart som helst!!! Jag vill ut igen. Jag bjuder på lite bilder ifrån golfbanan.



När magen kurrar får man ta ett litet mellanmål, kanske inte det bästa men smidigt iaf...

I kväll ska jag, Daniel & Kenna till ett tapas restaurang i Söderköping och äta, Kenna åker hem till Göteborg imorn:(

Får jag tillfälle lite senare kanske jag skriver ett par rader.

Puss på er!

2 kommentarer:

Fia sa...

Åh en DALBLADS-bar! :D Vilken smak? Inte det bästa men ändå ganska bra.. å väldigt gott!! hihi...

Millan sa...

Fia: Caffe Latte och mintchoklad är mina favvisar...(den på bilden är caffelatte) Det finns ju 100 bättre mellanmål säkert att ta med sig men än så länge så tillåter jag mig själv att få ta en bars till mellis nån gång ibland.Jag skulle faktiskt köpa en probar, som är något bättre men den var slut, så då föll lotten på Swebar. Hoppas du har haft en skön helg. Kram!