18 oktober 2010

Jag ska bara.....

När jag dör kommer det stå på min gravsten, " Hon hade bråttom till allt o inget.." I dödsannonsen står det; Hon hade nog ordentligt med energi till allt, men man kanske inte måste göra allt jämt.. Hahaha!

Ännu en arbetsdag är nu avklarad, och som i min vanliga rutin så stressar o jäktar gärnet in i det sista. Jag ska bara göra det o det och skyndar jag mig på så hinner jag även med det..
Såhär brukar mina kritiska 15 min kvar tills bussen går se ut:, inga problem jag ska ju bara fylla på vattenflaskan, på med strumpor o byta om till träningskläder, tina bär och göra en Smoothie som jag kan sõrpla på innan träningen, plocka ihop den smutsig tvätten som ska med hem o tvättas, just det det var fem timmar sen jag var på toa, kan vara lite skönt att tömma blåsan nån gång ibland oxå, tihi;o) kolla så att frysen är ordentligt stängd, plocka ihop o ta med ev rester ifrån lunchen, se över serveringen och byta några sista ord med tjejerna som är kvar o jobbar kvällen. Sen brukar det bli att springa iväg till bussen, och svettig, ngt andfånd (tror inte det stavas så, men men), uppblåst ballongmage, jackan hängde halft över axlarna lr i en av de två påsarna, väskan är slängd över axeln och nästan det viktigaste av allt, protein Smoothiesen i näven som jag av nån dum idé springer och smuttar på i farten. Jag måste se ut som en dåre på rymmen när jag ångar fram i Linköpings innerstad:)
Japp detta är mina eftermiddagar, bästa uppladdningen innan gymmet.
Puss på er o simma lugnt, nu är det träning!!

Inga kommentarer: