24 oktober 2010

Miss Piggy

intar frukostbordet...

Ja, jag ser nästan ut som en liten gris i mitt rosa underställ. Det är absolut inte det snyggaste plagget jag har, men troligtvis det skönaste.. Det behövdes igår under morgompromenaden.

Jag borde igentligen kanske inte bjuda på dessa bilder, Jag i kroppsstrumpa i min härliga dagsform, hahahaha....men här får ni en miss Piggy ;o)Bara min kropp tillåter så älskar jag att powerwalka innan frukost, det är min egna sköna tid på morgnen.

När jag kom hem ifrån en kylig, lite småregnig men skön prommis stod frukosten framdukad.
Idag värker mina fötter aldeles för mycket tyvärr för att jag ska klara av att gå på dem... Det blir lite gymträning senare iaf. Igår var det vila ifrån gymmet. Vi hade en lång seg mysmorgon innan vi äntligen fick tummen ur och åkte iväg o åt lunch på Spicy Hot och vidare till maxi där vi handlade lite.

Till kväll blev det svull...stenugnbakad pizza ;o)
Med extra kött, ruccola och pesto och UTAN ost!!!!!!
Vi kan aldrig vara normala o bara beställa en "vanlig" Hawaii utan vi måste ALLTID fixa o trixa med dem...

3 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Snyggt underställ! Ett sådant skulle jag också vilja ha!

Satu Mustonen sa...

Du har faktiskt en riktigt snygg form! Understället passade dig jättebra :)

Millan sa...

Karin:
TACK!
Det är ett HH som jag köpte ifrån Stadium för två år sen, dyrt...men VÄL investerade pengar. Jag älskar min "gris-särk"

Satu:
Tack snälla du, du är för go ;o)
Jag är lååååångt ifrån min favorit form just nu, men formen är inte allt...jag trivs och mår bra nu!
Kram