03 oktober 2010

Lördag o SM

Jag har haft en riktigt bra, skön, rolig och motiverade dag här i Västerås o SM idag. Olja, kroppssmörj, svett, riskakor, hud och en o annan muskel har jag lyckats se och känna lukten av... ;) Det har varit superskoj att titta på tävlingarna men även att mingla runt och prata med alla talanger, kompisar, läsare (ni ifrån min blogg ;D) andra fina personer vars bloggar jag läser. Tack alla ni som har varit med och gjort denna dag så bra som den har varit.

Nu har jag somnat på Denicés o B soffa 2 kvällar i rad när vi tittar på film. Är det OK?? Jag är aptrött iaf och ska nu sova. Nattinatti

Camilla Öhman som vann långa klassen i BF +163 har alltid varit en av mina svenska favoriter. Trots att hon enligt många är "för stor" för Body Fitness så har jag alltid gillat hennes fysik. Idag var hon snyggare, bättre, kvinnligare (ngt mindre..) och utstrålade ett fint engagemang och glädje i sina dräkter o framträdanden på scenen. Hon var en solklar segrare i mina ögon.
Stort grattis Camilla och lycka till på Nordiska!

1 kommentar:

Camilla Öhman sa...

Hej Du! Tack för dina fina ord! :-)