05 oktober 2010

Tisdagsmys

Träningen gick bra, 35 minuter armpass, både biceps o triceps. Det gäller att utnyttja tiden..;o)
Efter gymmet blev det lite hopkok av det lilla som fanns hemma då ingen hade handlat åt oss meddans vi var i Västerås:(
Scampi, champinjoner, lök, rödcurry pasta, citronsaft, vitlök, salt o peppar, ägg, keso och 2 rostade brödbitar. Skitgott!!! Mys i soffan
Jag har världens finaste och underbaraste man!!!

Idag fick jag ett paket...."för att jag är söjt.." sa Daniel. En skön ansiktsmask som jag redan nu har provat. En ordentlig rengörning med med min favoritserie Kanebo, jag gjorde även en skön peeling och sen en ansiktsmask meddans inpackningen sitter i håret, SKÖNT!
Ifredags i bilen påvägen upp till Västerås fick jag oxå paket...nästan som julafton.
Daniel hade observerat att mitt läppcerat var helt slut, när jag står o gräver med en topz i hylsan så är det illa, så jag fick ett nytt ifrån Elizabeth Arden

3 kommentarer:

Suzan sa...

aww! Fint att få presenter! =)

E sa...

Härligt med presenter, gulligt ,-)

Funderade på vilket Team det är du tävlar för? Är det TF? När blir nästa tävling för dig?
Ha D
kram

Mikaela sa...

Vilken toppenman du har!!!