24 december 2010

24:e

Nu sitter jag här, magen skriker efter Fruuuuuukost..trött som s**tan eftersom jag bara fick fem timmars sömn i natt, kuddmärken fortfarande kvar på kinden, ser ut som stryk, fryser även i köket, bakar, lagar mat, planerar inför lunchen, slår in julklappar, plattar håret, försöker få dit lite kladd i anskitet (kallas smink av vissa), muttrar för att jag inte har någon julmusik på eftersom Daniel sover och jag vill inte väcka honom, men det är väl detta som kallas JUL??!!
Alltid samma sak..

Jag har nu varit vaken i två timmar och vill att kl ska bli 10 så vi kan få frukost!

Vi är nämigen bjudna på julfrukost hos våra underbara vänner Tobbe & Nina, senare väntas lunch och julmys hos svärmor o svärfar.

God Jul alla vänner!

2 kommentarer:

fredrika sa...

hejhej tjejen! Jag är en 18årig tjej som faktiskt vill börja med body fitness. Men vet inte till vem jag ska vända mig eller hur jag ska gå till väga. Har du tips?

Vore såååå glad om jag fick svar.

// Fredrika Pensonen, Södertälje

fredrikapensonen@hotmail.com eller min blogg http://goodbyemonsters.blogg.se/

Millan sa...

Hej Fredrika!
Roligt att du har börjat intressera dig för Body Fitness, det är en mycket tuff, slitsam men dock så rolig "sport". Det jag tycker att du ska börja med är att titta runt på lite olika träningsbloggar, bland aktiva och även fd Fitness tävlande för att bilda dig en uppfattning och en grund att börja på. Sen finns det många runt om i Sverige som hjälper till och coachar personer som vill tävla. Ett sett är att höra av dig till någon i din närhet som kan hjälpa dig med just detta. Eller se runt och anlita en proffsig PT som kanske kan hjälpa till. Jag vet inte vart du befinner dig just nu (formmässigt och kunskapsmässigt) men ett rimligt mål kanske kan vara att satsa på en nybörjartävling, våren 2012??
Lycka till,
Millan