05 december 2010

Vår resa 2008

Jag och Daniel har ett strot intresse o passion för att resa. Vi försöker komma iväg en gång/år. De senaste åren har det blivit ngr större och spännande långresor...
2008 åkte vi till Usa.
11 dagar i Florida (Miamai & Orlando) och 7 dagar till havs på Freedom of the seas..
Här bjuder jag på ngr härliga filder ifrån mars 2008. Ingen frukost är en riktig Usafrukost utan dessa härliga American pancakes:)
Miami by Night
Soutbeach
Southbeach
Vattenlandet i Orlando som gör mig och Daniel till barn igen
Island of Adventure


Epcot center

Roadtrip mellan Miami och Orlando var jag tvungen att prova en omtalade Starbucks coffe och jag var såld direkt!!!
På den härliga kryssningsfartyget, den då största båten i världen, Freedom of the Seas

På ett dagsstopp i Mexico var tequila ett måste, trots att dte var innan lunch
Kaptensmiddagen i den stora matsalen som rymmer 1500 gäster på en sittning. Japp, alla tallrikarna på bilden är mina och Daniels, varför välja när man kan få både hummer och oxfilé
;o) Vy över Jamaica uppifrån båten
Liten del ifrån en av poolområderna..

Inga kommentarer: