08 december 2010

Fitness Festivalen 2009

Jag satt o drömde mig bort och såg tillbaka till förra året i december, eller mer exakt till FF-09. Självklart är jag grymt sugen på att få stå på scenen själv, men i år lämnar jag över min plats till ngn hungrig och snygg tjej. Vem vet när nästa tävling blir? FF-2011 kanske..?
Jag hittade ngr bilder ifrån tävlingen förra året.
Åh, nu var det nervöst kommer jag ihåg...dax för rond 1Gick ju bra det där, gick vidare till rond 2 iafÅh, jag tycker om min baddräkt, och är så glad att den kommer att användas iår på FF av Mickaela i Talangjakten, ska bli roligt att själv få se den ifrån scenen.När jag hade åkt ut var suget stort efter mat, kan kanske behövas...jag har aldrig varit så tunn ;o)


Jag vill önska alla tävlande nu till helgen ett stort lycka till!! Vi ses självklart i Göteborg:o)

Inga kommentarer: