09 december 2010

Får man kasta in handduken??

Nu är jag så jäkla trött på det här, förkylningen är nästa bra, jag har ingen feber, men hostan och smärtan i bröstet när jag pratar.. Jag har tappat rösten och låter som en 14 åring mitt i målbrottet. Jag bör troligtvis var helt tyst, men ni som känner mig, vet att jag kan ha lite svårt för det..tihi;o) Jag hoppas hoppas att jag blir helt bra till helgen så jag kan heja, choa o chima för glatta livet i Göteborg. Det ska bli såå roligt. Jag älskar Fitness festivalen! Synd bara att jag nu känner mig som en tvättsvamp, slapp, lös o hängig. Jag har inte kunnat träna på 14 dagar! Har har nog inte haft så här lång paus tidigare ifrån träningen. Visst kan det vara behövligt o bra att låta kroppen vila ibland, men nu får det jäklar vara nog, jag vill TRÄNA.
Nu är det arbete på mitt Freak, idag är det varm o go Gulaschsoppa till lunch..;o)

Inga kommentarer: