14 december 2010

Backstage på Fitness Festivalen


Ett gäng underbara tjejer som måste vara mer än böjda och stolta över sig själva efter söndagens succé.. För nästan alla av dem gjorde sig debut i Body Fitness just nu i söndags.

Totalt blev det
2 guld
1 4:e plats
2 5:e platser
1 6: plats
Eftersom jag var på plats tidigt backstage så passade jag på att smita ut på scenen och stirra ut över tomma läktare, som senare väntades fyllas med upp till ca 1500 åskådare. Härligt att tänka tillbaka att jag stod inoljad o halvnaken på just den platsen för ett år sen..
Ett gäng medaljer låg o väntade på att få hängas runt ngr bitiga nackar..;o)
Riktigt snygga priser
Efter bara någon timme började det att fyllas på med tävlande och coacher backstage, trångt och härligt ;o)
Det gäller att allt ska vara perfekt eller hur Ellie?? Att du hade borstat tänderna fick du nog lite pluspoäng för.
Att du skulle vinna din klass trodde du kanske inte då du stod där i gurglade? !Färgläggningstältet backstageAlla har sina olika metoder o knep för att smida den bästa tävlings formen med "rätt" uppladdning. Kanske inte den bästa blandningen och godaste smakerna tillsammans, men det funkar..
Här har vi gammal kall kokt potatis tillsammans med hallonsylt, visst blir man sugen?Jannie fixar det sista med maken och jag sitter bara o beundrar alla fina och tävlingssugna tjejer o killarTillsist innan de går in på scenen ska den sista olja på I mellan pausen var det dax att fylla på med lite energi, Jannie NJÖT av denna lilla pepparkaks damsugareSe så lycklig och laddad hon blev till baddräktsronden, allt tack vare damsugaren tror jag ;o)Alla laddar vi inför finalen på lite olika sett.. Elin kör lite armhävningar på tå i pumps!!Jannie ligger o mumsar godis :o) Mellanklassen i finalfältet
Här har vi alla i top 6 -168cm
Forever Fit 1a, 4e o 6e från vänster
Här har vi top 6 i +168cm
Forever Fit 4e o 6e ifrån vänster
Wiiiieeehoo, fyra snygga Forever Fit brudar med grymma placeringar, alla i sin första tävling!!!
På söndagen kunde jag inte hålla den bästa kosthållningen kanske..frukost kl 7, lunch kl 17 och kvällsmat kl 20. Efter tävlingarna var slut kunde jag o Daniel slänga i oss ngr bitar sushi, schooof sa det bara. Då skrek magen efter maaaat!
Det blev ingen julmarknad på Liseberg iår, det fanns inte tid i helgens schema :(

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh inspirerande och härlig blogg du har! Har precis börjat träna lite seriösare och oftare! Har du lite simpla och smidiga knep vad gäller kost, eller träning att dela med dej av skulle jag vara överlycklig!

Ha en fin kväll!

Millan sa...

Emma:
Tack!
Roligt att du har funnit stort intresse i träningen.
Titta gärna tillbaka på mina tidigare inlägg ang kost. Men det jag kan dela med mig av är att för mig funkar små mål o ofta, jag avskyr att vara hungrig och för att slippa sötsug och dippar i blodsockret så undviker jag att gå o små äta mellan målen, utan äter regelbundet och håller då både blodsocker, kropp o humör i balans. Välj gärna magra fettkällor, mycket protein, fullkornsprodukter, MYCKET salald o grönsaker, hällre en hel frukt ist för att glas juice..godis och skräp på lördag!
Lycka till,
Millan