07 december 2010

Snormaja

Nu är jag trött på den här jäkla förkylningen, jag äter fortfarande hostmedicin, halstabletter och sprayar nässpray för fulla muggar. Jag vill bli Frisk NU! Och jag vill ha tillbaka min röst, just nu låter det som om jag är 14 och kommit in i målbrottet...;o)
Jag längtar efter att få träna, suget o viljan har inte varit så stark på väldigt länge som den är nu. Det är 12 dagar sedan mitt senaste träningspass...:( Ett litet pinsamt erkännande är att jag har faktiskt nästan har fått träningsvärk i magen av allt hostande...är jag otränad eller..?
Nu är det dax för Freaket!

5 kommentarer:

Frida sa...

Oj,usch, jag är med krasslig! Träningssuget blir så sjukt stort när man inte får träna.
Hoppas du mår bättre snart!

Jenny sa...

Hejsan !

Mitt namn är Jenny Persson och jag vill gärna komma i kontakt med folk som känner till fitnessvärlden för jag har nu bestämt mig för att ta steget ut och träna upp mig så pass mycket att jag förhoppningsvis kan börja tävla i fitness =) Men jag vet oxå att vägen dit är väldigt lång så det blir inte förrän nästa år i såfall =) Hur mycket och ofta tränar du ?=) Jag har en träningsblogg där du kan få kontakt med mig och en e-mail adress..

Adressen till bloggen är : www.jennytranar.blogg.se

E-mail: jenny78@bredband2.com


Jag hoppas att jag får höra ifrån dig !

Med Vänliga Hälsningar


Jenny Persson

Unknown sa...

Hej Millan!!följer din blogg ganska mycket,väldigt kul och inspirerande.ska själv tävla i fitness 2011=).Har fått en chans nu att äntligen få starta mitt dröm projekt,har letat efter lokal å ställe i säkert 6år.och det är resturang,med nyttiga rätter mm.Skulle vara jätte tacksam om du kunde ge mig tips och råd som jag bör tänka på!
mvh.Carina

Millan sa...

Frida:
Tack! Hmm, det var en långdragen jäkel den här förkyldninen eller vad det är? Jag hoppas på att få bli frisk snarast.
Hoppas du är bättre nu iaf.

Millan sa...

Jenny:
Ohh, så roligt att du har intresserat dig för Body Fitness. Det är som du skrev en bit till scenen som man måste kämpa med först.
Jag tränar ca 5 styrkepass/v (både till tävling och även nu "off"), och på en tävlingsdiet även x-antal konditionspass..beroende på vart i dieten jag är.
När jag är på gymmet och tränar är jag där för att träna, det är sällan jag går och glider runt, det kan jag göra på stan...Jag tycker om att träna i olika perider, lätt, mellan och tungt. Allt för att variera mig och mina små muskler. Fram till tävling kör jag för det mesta mellan och tunga pass, allt för att effektivisera och få ut så mycket som möjligt av passet.
Lycka till,
Jag ska kika in på din blogg.
Kram Millan

Carina:
Åhhhh, så roligt att du har lyckats förverkliga din dröm, liksom jag!
Det är svårt att bara ge dig några tips o råd såhär, skicka ett mail till mig ist så ska jag försöka hjälpa dig.
Lycka till så kanske vi ses på scenen 2011=)
Kram Millan