10 december 2010

Kall o mörk fredag

Idag var det extra tungt o jobbigt att gå upp. Dels för att det inte blev så många timmars sömn i natt, tog en jäkla stund att somna eftersom hostan höll på att ta livet av mig. Och hur surt känns det inte när klockan ringer 5.45 och både Daniel o Denicé ligger o myser under sina värma täcken. Själv fick jag stå 25 minuter ute och vänta på bussen:(
Nu sitter jag på bussen iaf, idag är det fredag!! Min lilla kombo (daniel o Denicé) kommer och äter lunch hos mig vid 14, sen drar vi vidare ner mot Fitness Festivalen!!!
Ni som ska väga/mäta in ikväll på Panorama, vi ses där. Jag ska dit med Forever Fit kl 19. Om jag inte skulle vara så pratglad, så är jag inte dryg och otrevlig...jag har bara svårt att få fram ett ordentligt ljud just nu. Jag är inne på dag 5 utan röst :( Men kom gärna fram o morsa på mig om ni ser mig ändå.
Puss i pannan så länge!

Inga kommentarer: