03 december 2010

Utväxten är snart ett minne blott

Jaa, äntligen! Idag jobbade jag kort dag, lämnade Norrköping strax innan 7 och är nu tillbaka. Jag sitter just nu i stolen hos Johanna på Norrköping HairFashion och ska bli snygg i håret. Min otroligt fula bleka utväxt har stört mig massor ett bra tag nu och idag äntligen försvinner den.
Det ska bli så spännande o se vad Johanna hittar på idag, hon får alltid fria händer i mitt hår. Jag litar på henne till 110% för hon är så duktig.

Jag är fortfarande lite halft sjuk. Pigg o frisk nog för att jobba iaf. Jag har jobbat 2ggr nu och ska vara ledig i helgen. Eller ledig vet jag inte om jag kan kalla det, min mamma fyller 50 imorn och vi ska ha fest o öppet hus för henne. Där jag ska laga mat till partyt...soligt.

Weeee, nu åker en hubba bubba rosa färg i håret.
Puss o trevlig helg!

Inga kommentarer: