28 december 2010

Tuttar o gäddhäng

Ska idag få arbeta.
Nu känns det som om jag är tillbaka i mina gamla skor igen. Det har varit en riktigt tuff och intensiv dag på jobbet idag, sjukt mkt shoppingsugna människor som kom till oss för att mätta sina skrikande magar.
Min egen lunch idag blev stående i köket 15.30 då jag slevade i mig så jag fick hicka för att återgå till arbetet igen.. Tur att jag hade jag ätit en dunderfrukost innan vid 10...två knäckemackor med ett kokt ägg:( inget mer på hela dan!!
Gör inte som jag, inte den bästa kosthållningen. Det är inte så jag lär ut, men ibland är det omständigheterna som gör det;)
Tur att jag har lite att ta av så att jag överlevde dagen.
Nu ligger mellisen i magen en prottedrink och en "leverpastej rulle" tunnbröd med leverpastej, rucula och saltgurka, grymt gott!
Nu är jag redo för gymmet, gårdagens rygg o biceps pass börjar kännas på "de rätta ställena" just nu, men idag ska mina bröst och triceps få känna på färg, fortfarande ett lättpass:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

http://www.leangains.com/
Läs detta så slipper du var orolig för du inte hinner äta/ Jocke p

Millan sa...

Joakim:
Tack för tipset.
Millan