11 december 2010

Göteborg so long..

Åhh, så underbar den här helgen har varit så här långt. Jag älskar Göteborg och Fitness Festivalen. Mmmmm, massa muskler och glada härliga människor. Är det någon gång som man (jag) känner mig så sugen på träning, tävling, svett, riskakor och längtan efter en fin form, som denna helg!! Men att ändå få chansen o möjligheten till att vara närvarande på plats här i Göteborg gör mig happy!
Jag lägger upp lite bilder på mitt dygn i Götet.
Igår var jag självklart på plats vid invägningen på tävlingshotellet Panorama, där jag mötte upp min underbara vän Jannie och "mitt team" Forever Fit som jag ska vara med o coacha imorn (söndag).
Finaste Jannie, något blekare än imorn när hon står på scenen o glänser som en gyllende pepparkaka. Hon kommer att gå riktigt långt kan jag lova, hon är i grym form!! På plats på vårt hotell Rubinen var jag tvungen att provligga soffan i väntan på hissen;o)
Gymmmm tajm. Hotellets gym var jag och Denicé tvugna att spexa runt i igår kväll, fram tills vi såg att det var kamera övervakat..tihi.
Cardio maskinerna var jag tvungen att känna på..
Medans jag tränade, passade Denicé på att göra annat..... ;o)
Min nya fina teamjacka hade jag såklart på mig igår
Direkt när vi var på plats på hotellet kopplade jag upp min lilla dator
Igårkväll efter allt ståhej på Panorama gick vi till Eva´s Paley och fikade innan vi gick tillbaka till hotellet för att vila och ladda batterierna inför dagens schema stanande vi på coop och köpte lite kvälls protein...i olika form och tolkningar:
Daniels natt snacks.
Bresola, parma och brie light
Denicé nöjde sig med en tidning
Jag ville känna mig som hemma och köpte keso, pepparkakskrydda och nöttermix


Hotellfrukost, massa gosaker, men det blev inga pannkakor för min del, men en del mackor blev det ;o)

Det var gryymt mycket folk inne på mässan idag
Litet samtal med Helene om morgondagens uplägg. Fyra härliga Body Fitness tjejer har vi hand om, heja brudar!!
Jannie, Elin, Emma & Linda, stort lycka till!
Jannie var pigg och glad idag
Dax för lite mellis, kokt äggvita, mmm mums eller hur? Not
Lycka till gumman!!!
Lunch i nordstan
Sushi
Ikväll blev det burgare på Hard Rock Cafe eftersom det var fullt på alla andra hotell i hela stan..
Skräp, men mättande :D

6 kommentarer:

frida s sa...

Tack Millan för alla foton och uppdateringar! Uppskattas VERKLIGEN !!! önskar att jag var på plats!
kramar,
frida

Julia sa...

Åh älskar den där exotic-snacks mixen till keso. Har aldrig provat med pepparkakskrydda till, brukar altlid hälla över några kapsyler fun light love/icas granatäpplesaft. :)

Johan sa...

Det var härlig stämning på FF.

Millan sa...

Frida:
Lite uppdateringar blev det iaf;o)
Kram på dig

Julia:
Visst är den mixen god, underbar. Prova pepparkakskryddan..mmm

Johan:
Det är alltid härlig stämning på FF :)

MrSecret sa...

Wow...Din kompis Janine är sjukt vacker och snygg. Hon råkar inte vara singel ? ;-)

Jaja, kul att det gick så bra för erat gäng.

Kram en vältränad Norrköpingskille

Millan sa...

MrSecret:
Visst är hon är puma, I Know :)
Sorry grabben, hon är sambo med en underbar kille.

Vårt gäng ForeverFit rockade på FF-10,
Kram tillbax