21 oktober 2008

Bästa Nina!


En stor kram till världens bästa Nina! Tack snälla för en underbar massage & myskväll i söndags. En timmes rygg/nackmassage, följt av vad och fotmassage, det var jätte skönt och behövligt. Och efteråt, vet ni vad som väntade då??? Du är för gullig, hon hade tappat upp ett bad i deras badkar med massa ljus och bubblor och det doftade underbart. En perfekt avslutning på en något jobbig vecka, det kunde inte ha blivit bättre. Jag somnade som en prinsessa när jag kom hem. Tack snälla Nina, jag är glad att jag har dig!

2 kommentarer:

Nina sa...

Hej sötnos!
Tyckte att du var värd lite avslappning efter att jag ser dig varje dag slita på gymmet o vet hur hårt du kämpar på deffen!
Nu e det inte långt kvar!
Kram på dig!

Millan sa...

Nina: Du är hur gullig, snäll och fantastisk som helst som tänker på mig! Du är värdefull för mig. Stor Kram till Dig:x